Publicado en General, Ioga, MEDITACIÓN, mindfulness, Mujeres, NLP, pensamiento positivo, pnl, Positive thinking, Women, Yoga

Nou grup d’apoderament per a dones

Dimarts 17 d’octubre a les 19h farem la primera sessió de coaching grupal per a dones, amb l’objectiu d’ajudar a l’apoderament de les dones en una societat canviant, convulsa, en la qual les dones poden adquirir eines per enfortir-nos des de dins. Eines com el ioga, la meditació, el mindfulness o la Programació Neurolingüística, entre moltes altres.

En aquest taller inicial connectarem amb el nostre cos per poder entendre’l, acceptar-lo i començar el nostre camí cap a la felicitat. Començarem a estimar-nos i a treballar amb el mirall interior.

Taller Autoestima

El martes 10 de octubre a las 19h llevaremos a cabo la primera sesión de coaching grupal para mujeres, con el objetivo de contribuir al empoderamiento de las mujeres en una sociedad cambiante, convulsa, en la que las mujeres podemos adquirir herramientas para fortalecernos desde dentro. Herramientas como el yoga, la meditación, el mindfulness o la Programación Neurolingüística, entre muchas otras.

En este taller inicial conectaremos con nuestro cuerpo para poder entenderlo, aceptarlo y empezar nuestro camino hacia la felicidad. Empezaremos a querernos y a trabajar con el espejo interior.